Monday 20 August 2012

Saabumine norra

Mu blogi nimi on kilukarbita Norras sest,
 mind tulid täna lennujaama saatma mõned ülimegatoredad inimesed: Karoli, Elisabeth, Mariann, Marianne, Iiris ja H. Karoli ja Elisabeth andsid mulle kaasa kingituse, kus sees oli paljupalju eesti komme (nomnom, parimad maailmas), must teraleib, marmelaad ja kilukonserv. Ma pidin selle panema käsipagasisse, sest mu tavaline pagas oli juba niiigi megasuur, nii et ma pidin juurde maksma, loodan et seal olid ikka ainult vajalikud asjad. Ma alguses ei pannudki tähele et ma kilukonservi sain, alles pärast seda kui ma olin oma tavapagasi ära saatnud. Ühe sõnaga, kilukarp ei tundunud üldse ohtlik, aga turvaväravates tuli kuri politsei, pani mu käed raudu ja süüdistas terrorismis. Nali, tegelt mind ei lastud sellega läbi, ma andsin selle oma emale, sest kilud on just see materjal millest tehakse pomme ja kukutatakse lennukeid alla. 
 Õnneks sain ma oma kilukarbi kaotusest veidi üle, kui lennukis serveeriti väikseid tikuvõileibu kilu ja eesti lipuga :))


Aga ma jõudsin ilusti oslosse, võtsin pagasi, viisin teise check-in`ni kus naine tegi kena märkuse: "wow, you have been packing!" 

2 comments:

  1. Väga sündmusterohke algus selle Norra reisi jaoks. Loodetavasti jõuad ka kolledžisse suuremate tagasilöökideta.

    ReplyDelete