Saturday 26 January 2013

Uisutamine!

Talv Norras on tore ja aina toredamaks läheb. Viimasel nädala pole meil olnud piisavalt lund et suusatada kuid nädala alguses saime suurepärase uudise - Jääväli on avatud!

 Meie koolist umbes 3 minuti jalakäigu kaugusel on tiik, mis talvel ära külmub ja kuhu saab uisutama minna kohe kui kohalikud eksperdid on selleks loa andnud. Koolil on olemas uisud ja kiivrid, seega pole muud kui uisutama!

 Praegu olen käinud väga mitu korda. Osad mängivad hokit, teised alles õpivad. On ülilahe vaadata kuidas nt  inimesed araabiast aina paremaks saavad. Osad fanaatikud või muidu entusiastlikud inimesed veedavad jääl tunde ja tunde. Ka ma ise olen läinud hommikul vara enne kuut, et tundide ajaks tagasi olla või siis õhtul kell üheksa. Uisutamine kuupaistel mägede vahel tähistaeva all.

 Kuna ma olen uisutamist õppinud, pole see nii keeruline, kuid kahjuks on nüüdseks meie jää kvaliteet väga halvaks läinud - nii paljud inimesed uisutavad, et see on vaevalt tasane. See muudab vaatepildi väga naljakas, eriti kui hokit mängitakse - kari inimesi pingutab iga hinna eest et edasi koperdada ja väikest musta litrit kätte saada. Ka mina ise olen väga koba sellel jääl ja nende uiskudega, kuid lõbus on ikka.

Mul on mõned pildid ka, mis on tehtud halva valgusega. Seekord õpetasin inimesi, kes külastasid meie kooli Förde immigrantide keskusest. Neile oli see esimene kord uisutada, kuna nad on Somaaliast

Mina, külaline Somaaliast ning koolikaaslane Tiibetist. Kui kaks kaotavad tasakaalu siis üks võiks ikka püsti jääda.

 Ayoub Marokost 

Mõned arvavad, et uiskude jalga panemine on
 kõige raskem osa. Pärast proovisime hokit mängida, kuid sellise pimedusega kujunes see natuke teisiti välja - lõpuks tatsasime mööda jääd ringi ja otsisime litrit.
Mazen Jordaaniast on palju harjutanud ja on väga osav.

Lhakpa Nepaalist. Kiiver igaks juhuks, läheb tarvis.

Minu Somaalia sõber pidi uiske veidi pingutama, muidu vajusid jalad alt ära.

Nüüd hakkavad vaikselt saabuma plusskraadid, ni et ei tea kauaks seda lõbu jätkub. Õnneks sadas eile kiht kohevat lund maha, nii et me saame varsti uusi talvemõnusid nautida.

No comments:

Post a Comment