Sunday 6 January 2013

Muusika Flekkes

Te teate et mulle meeldib muusika. Õnneks saan seda ka siin harrastada: meil on eraldi maja, "boat house", mis asub fjordi kaldal ning milles on olemas helisüsteemid, elektrikitarr, akustiline kitarr, trummid, süntesaator ning kuskilt võib leida ka veidi kõpitsemist vajava viiuli, vioola ja trompeti. Lisaks on meil aulas olemas klaver, kus tihti keegi mängib - on kirjeldamatult hea süüa laupäeva hommikul riisiputru ja kuulata klaverimuusikat. Ka võib ühe ekstra akadeemilise tegevusena osaleda muusiagrupis, mis käib aeg ajalt esinemas ning vahest toimuvd ka eraldi projektid.
 Mul oli võimalus olla ühes sellistes projektides ning me esinesime kaks korda. Esitasime segamini igasuguseid stiile: folk ja muidu mõnus muusika. Ma sain võimalus rakendada oma ETNO laagris kogutud teadmisi - belgia lugu ja taani lugu. Lisaks mängisime palasid fääri saartelt ja šveitsist ning laule "Cheers darling" ja .. ühe nime ei mäleta.
 Selles grupis olin viiuliga kuid nüüd pärast vaheaega ma enam viiulit ei võtnud, võtsin plokkflöödi ja kavatsen natuke klassikalist muusikat meelde tuletada. Pealegi on siin muusikute tase nii kõrge, et minu viiulioskused jätavad mind häbisse.
 :-)

No comments:

Post a Comment