Saturday 15 September 2012

Jalka!!

Jalgpall: populaarne kogu maailmas, kõigi armastus ja loomulikult tähtis ka väikses kohas nagu Flekke. Juba kaks nädalat enne meie siia tulekut leidsime facebookist hirmuäratava hoiatuse et esimestel nädalatel toimub võistlus esimese ja teise aasta õpilaste vahel, esimese aasta omad peaksid mures olema, sest väidetavalt pidavat meie kaotus suur ja piinlik olema.




 Niisiis, siia jõudes panime tiimi kokku, kuhu tuli rohkem inimesi kui vaja. Mina, nagu mu loomus vahest on, otsustasin et selles mängus kaasa ei mängi ja annan võimaluse teistele. Lõpptulemis oli, et kuna mängu ajal sai piiramatult vahetusi teha jooksid esimese aasta omad pingi ja väljaku vahel sest mitte just igaüks oli loovutanud oma koha teistele. Pole hullu, ma olin energiline osa publikust, kusjuures mingil hetkel hakkas kohe silma, et ma olen jalkat ka varem vaatamas käinud ja mul võhma jätkub 










No comments:

Post a Comment