Saturday 15 September 2012

Ilus laupäev

Aeg möödub siin koolis umbes nii: koolinädal, reede õhtu, laupäev, pühapäev, kooliaeg...jne. Töönädal läheb väga kiiresti, nagu üks suur koolipäev, aga nädalavahetused on erinevad. Tegelikult oleneb inimesest, Mina üritan puhkepäevadel kõigepealt puhata ja mõtted koolist eemale saada ja alles siis oma kodutöid hakata tegema, aga mõned inimesed lihtsalt õpivad konstantselt. Ma arvan et kuna nad on väsinud, siis võtab see kõik rohkem aega ja kui neil on kaks päeva siis on mõtted hajevil ja lõpuks ei saa ikka kõik korralikult tehtud. Mul on ka vedanud sest mul ei ole ajakulukaid ained nagu teater, filosoofia, maailmakirjandus, ajalugu vms.
 Aga eelmine nädal oli väga kena. Kõigepealt oli meil hommikusöök direktoriga, meie maja. Tegime vahvleid ja veetsime mõnusalt aega. Direktorile on siin esimene aasta ja kuna ta on harjunud Briti koolisüsteemiga kus kõik on üpris rangete reeglitega, on siinne sõbralik õhkkond tema jaoks midagi uut. Aga ta on väga tore inimene, proovib kõigiga juttu rääkida ja igal pool olla. Üks selle kooli põhimõtetest on  et õpilased, õpetajad, direktor ja kõik teised on võrdsed. Kõik kutsuvad üksteist eesnimedega ja ajavad normaalselt juttu :D
Pildil minu toakaaslane Rikke Norrast (heledad juuksed) ja Emma
Šotimaalt. 
 See on meie direktor Larry. Vasakul on näha ka tema väike tütar oma ema süles. Mitmed õpetajad elavad siin oma peredega. Õpilaste majadest umbes 100 m eemal on õpetajate küla, kus neil on oma majad. Osad õpetajad elavad ka õpialskülas, nt minu kõrvalmajas on minu Globaalse poliitka õpetaja.


Samal päeval hiljem avastasime et ilm on lihtsalt niiii kena. Päike paistis, vesi oli sile, aga me olime liiga unised et midagi ette võtta. Seega võtsime oma raamatud ja õpikud, läksime kunsti klassiruumi, kuulasime head muusikat, nautisime vaadet fjordile, ajasime juttu, joonistasime, tegime kodutöid, hiljem läksime õue. Hea asi siin on, et kõik klassiruumid v.a labor ja füüsikaklass, on koguaeg avatud. Nii minnakse vahest nt rootsi keele klassi filmi või jalgpalli vaatama või filosoofia klassi teed jooma.
 Lisan siia mõned pilldid sellest päevast. Kvaliteet on halb, sest need on tehtud mu arvuti veebikaameraga, aga sisu on ilus. Kõigepealt Randi Norrast kodutöid tegemas, siis Riia Soomest nautiams ja kolmandaks mina lugemas.



No comments:

Post a Comment