Friday 26 October 2012

Minu "Hunger Games"

Teen siia väikese vahepostituse. Ma tean et ma pole niiiiii kaua kirjutanud. Arvuti lihtsalt ei tundu eriti tõmbav faktor, aga ma luban et ma kirjutan tagantjärge kõigest mis siin vahepeal juhtunud on.

 Aga praegu: Mis nüüd juhtuma hakkab?

Nagu te kõik loodetavasti teate on minu kooli nimi United World College Red Cross Nordic. Võite küsida, mida see Red Cross Nordic selles nimes teeb. Meie kool teeb tihedalt koostööd punase ristiga, meil on infotunnid, me saame esmaabi diplomi ja punase risti diplomi. Selleks on vaja läbi teha erinevaid ülesandeid ja täita erinevaid kriteeriume, üks nendest algab homme.

 Homme osaleme me suures simulatsioonimängus Pa Flukt (tõlkes "jooksus")
See on 24 tundi kestev mäng kus me peame osalema rollimängus kus kehastume migrantideks/põgeniteks. Me oleme jagatud perekondadesse, kus on 10 inimest, igal ühel on peres kindel roll. Näiteks mina olen peretütar, mu nimi on Hamila, ma olen 21 aastat vana, sündinud 18.02.1991 mu passi nr on 049. Lisaks sellele pean ma teadma ka teiste pereliikmete väljamõeldud nimesid, sünnikuupäevi, vanust ja selle õppimiseks on meil aega täna ja homme hommik.
 Ma ei tea täpselt mis hakkab toimuma, ainus mida ma tean on, et me liigume oma perega ilmselt ühest punktist teise labi metsade, meil ei ole süüa, aga mingil hetkel on meile lubatud väike kogus riisi, nii et arvatavasti läheb kõht mingil hetkel tühjaks, me magame õues, meile antakse kaasa ainult magamiskotid ja matid ja me viibome väljas täpselt 24 tundi. Vahepeal mängivad vanemad õpilased politseid või piirivalvureid vms ning küsivad meilt meie vanust või kes me oleme ja kust me tuleme või proovivad meie elu lihtsalt võimalikult sarnaseks põgenike omaga teha. Saab lõbus olema. Sellele mõeldes meenub mulle kohe raamat "Hunger Games" mida ma juhuslikult loen"
 Miks sellist asja vaja on? Et me mõistaksime probleemi ja saaksime aru millist elu elavad need 40 miljonit inimest kes on põgenikud üle kogu maailma. Ma ootan homset põnevusega, aga kõigepealt pean korralikult magama, sest ilmselt homme mul seda võimalust ei ole.

Kirjutan kui tagasi tsivilisatsiooni jõuan

Snakkes :-)

No comments:

Post a Comment